睇黎都要轉一轉型, 寫遊誌真係要同$ x正比~
決定寫下d平時日日相關既野同大家share一下~
今次去韓國買左好多skinfood返黎, 我之前都冇買開, 今次都係第一次試呢個brand!
去之前做定research去睇下咩好用~再加上即場同埋sample既試用..就買左以下既野~


左起: 金魚子foundation: 15,000 won
有spa 20度, 我都好耐冇用過foundation, 用左年幾bb cream, sudden係去韓國前, 羅返d sample出黎試, 就試左呢個, 又ok得wor!!!! 當時都試左一樣係金魚子既bb cream定foundation, 旦係hanskin出品, 個個d色就白d, hanskin d色真係好蝦人用, 好白呀! 同埋控油方面唔夠skinfood呢支, 最後就當然只係買左呢支啦~~~

black garlic serum: 9,900 won
呢支野, 其實我唔g佢有咩作用, 都係上年冬天係kr 試過一包sample, 發覺用完第2朝塊面好有彈性!! 旦個時怕買完返hk用會立~就冇買到, 係今年hk有幾日好凍, 我塊面就勁乾冇野岩用, 個時就諗起佢!^^ so今次去到都買左支返黎備用!!!

金魚子膠原上,下眼eye serum: 30,000 won
eye cream....一般都幾貴下, 同埋我係懶人, 唔係幾中e 搽eyecream呢個step!
不過呢....又真係...開始老!!!! 唔可以唔用喇...我都算起步慢ga la....應該由踏入20就好開心keep!!!人愈大就愈要花多d時間係護膚上, 唔要畀自己老呀!!! ><
平時既我只係買clinque個保濕set送既eyecream, 得閒先會用, 今次決定去搵支黎用!
試左好多只, 亦係做過research下, 聽到有人話it"s skin既膠原eyecream唔錯, 試完後, wa!!!唔得呀!好立!!! 我呢個油人, 係頂唔順ga!!!! 跟住d sales姐姐又有好心機咁逐只畀我試, 全店既eyecream都唔岩我wor! 真係幫你唔到~
去到skinfood, 有只三文魚eyecream, 試用後都係唔得, 立爆!!! 最後試到呢支金魚子, 好good呀!好快就吸收哂!佢重要分上,下眼2支唔同ga!! 都真係要買少少!!!
返到黎hk後, 發現我買既野多數都係serum同essence...好似冇買lotion同cream..頂!!咁岩有人去..又要搭人買d返黎...我發覺金魚子呢條line真係唔錯!!!
支eyecream係hk買既話..要成$475!!!! 30,000won.為起都只係210ja ma!!!! 真係去搶呀行貨!!! 



lettuce & cucumber water drop essence: 10,000 won
呢支係網上好評而買, 未認真試過, 未畀到comment! (太多野用....@@)
polish rmover: 2,00 won
西柚味, 應該係kr 任何一個brand既洗甲水都係好好用!!!

mositure egg hair mask: 6,00won
呢支幾好用, 相比起only 用謢髮素的話, 有用佢會好好多!!!!
nail polish: 1,500 won
kr 既指甲油唔水講啦, 好用,快乾,夠現色!!!

 rice mask : 7,700 won
又係網上好評而買, 用完一洗即滑, for long term就未知啦~

黑芝麻mask: 8,600 won
呢個網上都有人話good! but我就冇為意既, 直到買完第一日野送d sample羅黎用,
先g佢係有少少發熱既作用!!可以當做發熱deep clean mask wor!!!
即係好多時, d mask咪要massage既, 我都唔會點樣massage ga! 搽哂上去就係啦~~懶人作風!!! 旦係如果換轉佢係會發熱, 我又會多返massage呢個step wor!!!哈哈~好奇怪ga我!!!又係一洗即滑!!有咩功用既, 去skinfood 官網check啦.我都唔係好知~xddddd

牛油果謢髮乳: 5,500 won
呢個..good呀!!!不含油份!!!! 係洗完頭濕濕地時, 搽係駁尾, 可以防止開差!
係咪真係有用就未知, 因為原本我只差到飛起!要剪左再用落一排先見到效果!
不過上完呢個去吹頭呢, d wave會keep得耐d 哈哈~唔水落野都有wave呀!!! 對我黎講已好有用~~~都只係40蚊既價錢, 應該唔會傷頭髮啦~去邊度搵?!
係韓國買真係平好多ga!!!!! 亦因為咁先可以試多d野~


arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()