close

又係時候黎總結喇~
今年總括黎講都係開心既~~

今年既每月一激,都真係幾激.!
可以係去旅行, 可以去瘋狂購物, 總之就係發左癲咁款既每月一激~
一月: 去左SEOUL睇SUJU既2場SUPER SHOW ENCORE
二月: BDAY WOR.....有咩搞過?!
三月: 買左萬2蚊既FACIAL PACKAGE...=.=
四月: SJM黎HK! PEPSI 簽約. 又見面喇我地~原來我係有入到AIRPORT GA.唔睇返相都唔記得左.頂!重要我地有講野GA BOR..@@
五月: 終於唔係為SUJU而去既旅行...去左台中+台北5天遊~
六月: 冇左片...
7 月: 去左SEOUL睇SUJU既3場SUPER SHOW II
八月: 去左TOKYO睇 SUJU 既3場LIVE, 買左NOTEBOOK, SUJU黎HK拍寫真跟左3日正到爆!!!!..(喂咁多野既呢個月..........突左WOR!, 即係呢個月洗突哂啦....唔怪得之後咁黑米!)
九月: SUJU黎HK開CONCERT....918..一場咁大把...
十月: 換左電話畀自己~~~HTC HERO~
十一月: 入左好多NARS既COSMETICS, 終於入到MEMBER,洗左一個TW TRIP......><
十二月: surprise! 去唔到tw sjm fm, 旦.. 我親手送左耳釘畀庚WOR!
佢重要即場戴左!真係開心死左, 不過, 第二日韓庚就告公司, 原來你一直都係過得咁辛苦!!!!我由天堂跌左落地獄!



有邊個月係冇入過AIRPORT GA請問?
ANSWER: 2,3,4,6
建議增澈機場來回年票!咁樣入法.真係好窮困!

今年好勁, FULFILL左一年去4次旅行既WISH!
雖然工作方面唔係咁開心, 不過, 為左自己同埋去見你..我會努力!
今年我同庚有6個月係見到面呀GA..好開心又好多謝你畀我既回憶.. ^^

希望新既一年, 大家都身體健康,冇病冇痛!!!
韓庚同sj可以順順利利!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()