close

正係我重回味緊你畀我既SURPRISE時,
SUDDEN 收到你要告SM既消息!!
第一個反應是不可能!!!!
之後再睇返D報導, 其實事情未必如大家諗得咁壞~
我相信佢只係想爭取返自己既野, 而唔係要脫離SJ!
係庚返中國發展後, 中間因為SM 既原因, 佢錯失左幾多機會?
片約, 廣告,電視劇...等等等等.......

我同你講...感冒要休息...
你答我...公司唔畀休息!!!
我再回返你: 我畀你休息!!!
E家諗返...你呢句野唔止講笑咁簡單!!!

見到你地一日飛一個地方, 我都傷心...我自己跟一日都咁辛苦喇..何況你地?
係人前重要裝精神, 重要向大家道歉因為飛機遲左SO 影響表演!!!
其實你咁辛苦為咩呢......................><


ANYWAY, 無論你做咩決定, 我都會支持!!!
都會繼續去愛你!!!!! 我相信你都會一樣咁愛我!!!!

多謝哂你...你畀我既回應...我感受得到!!!!
你每一次都令我離不開你......我又點會畀呢件事影響到我呢?!

加油呀!!!
13億奇蹟!!!!!! 你要相信你自己!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()