close

今明兩日都有重要野做....
呢個亦係點解我會大把日子好揀唔揀 揀summer去東京既原因!!!
( summer surcharge 加多1k呢...><, 6日5夜 JL + metropolitan既package 係 70xx 包tax)
我地呢兩日要去睇super junior 係東京開既 3場concert! 冇錯 係2日開3場!
事前搞左好耐抽飛.... 頭2 round都抽唔到已好灰.....
之後佢有得開售先買到....不過d位就....抽都抽都咁遠...唉..
均一價既 9,800yen..我地坐山頂...真係灰爆左....
so我地第2日....係場外搵人放飛....買左張前位.....
都唔係好前..... 27行......旦都好過山頂丫!!!!! 第一場山頂真係灰爆左..
d人日飯又冇反應, 冷淡都嘔, 唔識叫....唉!!!夠喇唔提喇... 想睇呢場show既后記請去 另一篇文啦~

好喇...講返今日既行程, 其實係冇行程..
1800開show..1700入場.. 旦要排周邊wor...so 我地都要留d時間去排..
11點幾出發去新宿醫肚, 我親愛既金太郎!!!!! 海膽飯呀!!!!! i miss you!!!!




食完就出發去有樂丁
今次既場地係 東京forum..一個類似 我地會展既場..
不過呢..我想去返武道館多d....
呢個場..個台太細喇..佢地12個人好迫....冇得畀佢地發揮!





去到已有一ja日飯排隊 佢地的確係好多時間咩都中e排一餐! 唉..
個時只係點幾... 我地就周圍行少少先...周邊要3點先賣....
去度另一個HALL..有個日本各地既展覽, 有野食有野玩...
我地就混左入去係咁試食..哈哈~我地應該要開返一個檔係香港啦~


買完周邊重有大把時間, 咁我地又去左0101 行下先..打個轉都好丫..
又去睇下D特價絲蔑LOR~

山頂影落去...幾鬼遠!!!!! 第一次睇咁遠既concert呀頂你!!!!冇計啦 我冇 6萬yen去bid頭幾行既飛返黎.....


場show 為時2HR 睇完都9點喇....好支力, 返去池袋搵食先..
記得有人講過呢間拉面..SO坐有樂丁線係東池袋出就好易搵到!
不過個度好靜!唔係旺個邊黎~
http://www.taishoken.co.jp/ 大勝軒

去到對住部機..冇圖..都真係幾R頭!
有冇人想要大圖TRANS左去呀?!要既問我羅 哈哈~
我地好鬼餓WOR..去到重見到佢寫住有得揀大細..旦又唔G點揀.
咁就是旦買NORMAL啦..1入4重擔心唔夠食..點G一上到黎
WA....好大LOR...最後就梗係食唔哂! 哈~.

我叫左個最STABLE既..中華拉面..哈哈最冇死

ZO就揀左個最貴既...又係FEEL最唔會出事....
佢個個係超濃湯黎!SO要分開2碗 唔係吸哂D汁就咸死喇~


是日戰利品

arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()