close

9-july-08 card exchange and 大touch event!

好喇~今日個meeting 1點開始.....咁尋日賣同邊2點半開始都冇咩人..咁我地今日咪照舊11點幾去到lor~
唉..去到..奶野喇....多人都爆..係我地錯左....掉以輕心..
唉...錯哂!!又輸一局!!!! if not可以排都好多人啦...><
我地都排好後下.....排到中途..無啦啦分開成員排..搞到亂哂...
當時心諗...我今次點都要排希澈先..因為未見過真人..@@
點知入到去.咪入去一樣!!!!
去到門口..wa!!!sungmin條隊勁長wor!!!!
希澈都唔弱... wa!!!!點解庚冇人既-.- 大頭都係..
咁..咁我梗係衝去庚度先啦.........
庚呀庚呀 我黎喇~~~~~
成條隊得我一個..人氣呀人氣...
入到去..wa!!!佢坐左係度wor..做咩咁粉樣呀你..
咁我就畀card佢啦~~畀左係佢手..

gengecard2.jpg image by bigyanhan
 

我 :我是從香港來的
庚: 謝謝
我: (從庚手上將我的card翻轉到背面)你認不認得我的牌子?
庚: (諗ing) 呀..我有看過這個牌子
我: 是啊..在演唱會, 深圳的都有去過.
庚: 謝謝
我: (當時想捉佢對手..點g唔畀.wkakkaka) 泰國見啦 88
之後就走左...個時..好high wkakakka~~旦都要拿拿sd跑出去排希澈~~
又行左3個字返入會場...希澈條隊依然多人....
都要照排啦個時都2點9..個show3點半完...
排到去.由於多人既關係 佢係一野放好幾個人去
希澈都好趕...d日飯唔識講野..入到去見到希澈只係識叫..
日飯叫完一野.. 希澈就 arigado gojaimasu.....
每個都係咁...又勁快....佢係企係度的...
一到我時...我已即講 hong kong sa ma e yo..
澈: arrr....ga sa ha mi da..... 極速畀card我..
我將我個gift收係card下面.佢收左...

chulcard2.jpg image by bigyanhan
 

我連san i ju ka hae 佢都聽唔切喇..><
好無奈咁行左出去...之後行行下又發神經...
睇下望唔望到其他人....wa!一望..東海!!!好驚呀!!!
再望..wa!! siwon呀!!!!!! 咁我就本住叫下都無妨既心態..
叫左一野siwon.. 頂.佢應我!!!!咁即係我要排佢啦xddd
個時已3點喇.....好驚趕唔到呀....又衝衝衝...
入到去siwon度...佢係企係度的!
我: (廣東話) 崔始源! (國語) 我是香港來的!
(card片是用庚及澈的..再加多我寫的信在底..XDDDD)
佢望到個庚牌都好怪.wkakkaka 唔好意思呀,..我冇準備畀card你..><)
siwon: 哦.是嗎?!(畀card我)
我: 昨天是我叫你的..
siwon: (諗ing) 啊...感謝你~~
我: 88 (慢行ing)
siwon 目送住我..我又望返佢轉頭..我見佢重望緊..
我: 泰國見啦~~ (siwon笑住望我~~)

wa!!!好幸福呀!!!! siwon..點解你咁好人ga!!!!
我愛死你喇真係!!!
唔好望我咁耐喇..當時又熱又跑完黎..d 眼耳口鼻...亂哂左喇~~
個頭花又甩甩地緊wor xddd笑死我喇~~

之後出返去再同zo high大左~~~
zo排完強特就走左出去排touch喇~~~
唔該哂~~~~~~
到touch會時...好緊張...
又係圍哂板咁...睇唔到入面發生咩事....個個出返黎都面容扭曲xdd
到我地入去...wa!!!迎賓wor佢地!!
 第一個係兔兔...跟住特特..
我同兔兔講..hk fans... 泰國見..兔兔look大只眼.
特特又搶住應 lor又搶住look大眼..有病ga佢...
中間skip....到siwon..
我: (廣東話)崔始源! (國語) 又是我啦~~
好搞笑!!!之後ZO同佢講泰國見...再目送ZO...之後又嘔左句韓文出黎..
旦我聽唔到..佢應該係想諗國語旦諗唔到先講韓文....
好好人呀十蚊~~><我愛你!!!!!
最尾庚澈...庚勁hae...放一只手出黎only...
旦去到我冇野同佢講..-.-
望住佢地2個..我講唔出...-.-
澈當時對手係度aiyayayya咁fing緊...畀人太大力拍完好痛
我之後個d都係好細力拍....我見到佢咁衰..係度aiyayya咁
我就勁大力拍落佢度...笑死我喇~~
我都話要打鑊佢ga la!!!!
死澈!!!!

中間..大頭同250...hae到係 攤大手板畀人打..而唔係give me 5既手勢...
hae到佢地丫!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()