close

我真係好中e去旅行呀!!!

自從出黎做野之後, 先真真正正想去邊就去邊~~
話飛就飛 好開心呀!!!

旦係遺憾係無人陪我去歐洲...><
呢d地方..一生人點都要去一次....

我到e家都重未衝出亞洲!!!!

我的旅遊歷程
(對我黎講 去macau同china既唔算係旅行呀下!!!)

2002年7月 f5既畢業之旅..
同一個同學仔再加一個miss~~
無錯..係miss...因為fd fd地..so 3條友去自由行!
好奇怪既組合!!
第一次去既地方..當然係最方便既..台灣啦~
個次去左8日..由台北玩到去高雄.墾丁..夠哂...
之後...10年都唔水去tw~~ wkakkaka~

之後一跳就跳到去上年....
真真正正既旅遊年....

07年2月 首爾5天豪華團
跟東x遊 有滑雪, 溫泉,超5星hotel..
住ritz carlton! 豪到呢....
呢次真係食好住好..第一次跟團!
雖然好rush要早起..行街又走馬看花咁
(雖則我志不在遊玩...為左順道去sj生日會.wkakaka)
但係..對唔識韓文既人黎講 跟團係絕對正確!!
at least第一次去呢個地方最好跟下團先!

再黎 07年 4月 東京 5天自由行
第一次去東京既我, 樣樣都好新奇!
好鍾意呢度既每樣物件!!! 亦都係一個可以畀我癲狂購物既地方~
呢次癲下癲下...咩都買d..洗左 萬一蚊到....明明我只帶左8千幾去.
之後要同行既友人放數畀我...out哂budget啦完全!
住係池袋 metropolitan個時feel呢間hotel唔好, 因為池袋好靜...
但係...之後住過kent就發覺....metro真係好正呀!!!!! ><

07年9月 再次去seoul 3日自由行
終於有人陪我癲!就算識到中e sj既人..都未必個個可以一齊去旅行!
好幸福地 去日本既朋友仔畀我地薰陶下..終於愛上左sj!
呢次去係為左sj 2輯come back.
再加上搵到promotion去 seoul3日2夜package 住樂天世界hotel
只要 2190!!!! 死唔死!唔去真係對唔住自己!
呢次順路睇左2場show....重要好幸運地...第一次去公司就等到佢地
真係好好彩!!至於去左咩地方, 玩左d咩.
sorry 我ans 你唔到....最常去既係 樂天百貨同埋 押鷗亭..
重有去過世杯球場同埋藝術之殿堂 睇show~

08年2月 第3次去seoul 都係3日自由行
依然係住lotte world hotel..
今次去睇sj既concert..
去過奧林匹克競技場...
終於有去行下街~
我中e行新村.梨大一帶 因為d野 fashion d
明洞完全唔岩行~好mk feel~~~
不過今次都係唔夠時間....
睇show睇左2晚..又要早d去排隊買周邊..
到發現有野行個時佢sudden落雪!!!
我好興奮呀...2月尾都重有雪落
上年2月頭都冇.只係滑雪個晚 半夜落過,有積雪睇only
今次係飄雪 開心好多ga!!

08年7月 東第二次 5day東京之旅 住kent hotel
今年多左班半夜飛既機去tokyo..
時間真係好好多~
不過 有好有唔好...
第一日係多左時間玩..旦hotel冇得畀房你..
唔似係韓國 可以羅房先..
走個日 你班機係晚上8點..
但係入羽田既shuttle 最晚個班係6點..
so 其實都係變相少左d時間ga!
入羽田只要半個鐘..大可以7點先入去..
個時只會得去hk同seoul既機..之後羽田就收爐ga la~~
去到東京正直大減價期間...
反而係咩都買唔到....減價既又唔太另..
唔減個d 你見到減左咁平 個心即變相feel個d好鬼貴
會唔捨得買...但都係一樣洗左好多$=.=
問題係..哂左去追星度lor....
出哂去d周邊度...><

08年7月 曼谷 3日 dusit thani hotel
10號去完東京半夜返hk.. 跟手第朝8點入飛去bangkok!
係咪好勁呢....bangkok..我真係冇好感
去...係因為sj既concert...第一個海外舉行concert既地方..
住又同佢地住埋一間..不過..都冇得玩洗樓既..><
佢地太有經驗喇....
呢個地方..我以後都唔會再去.. 為左等星..
3日都冇食過正常野...2條友..係5星酒店入面..食杯面!!!
死唔死呀又!!!
anyway....泰國fans係暴民....好恐怖
以後都唔水去thai玩!!!!
相對地 日本既活動係畢生難忘!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()