close

呢間餐廳好多影相位呀!

上到黎25F, 因為餐廳限時90分鐘用餐時間, 
而我地重有一位朋友未到, 所以店員叫我地係外面等下先. 唔想我地唔夠時間食野.
咁係外面坐都吹下水影下相都好靚~


XMAS DECO 又可以影一餐~


見朋友差唔多到, 而又坐到7788時, 我地都係入定去穩陣D, 坐咁耐冇位咪死?!
說話我地坐係廚房第一張台, 好近佢地店員,
坐低睇食乜時, 發現電話就無電, 咁我問朋友有冇尿袋時, 店員聽到有OFFER 幫我CHARGE電呀!!!
我地IPHONE 同SAMSUNG都畀哂佢地CHARGE 電~ XDDDDD
亦好在我地坐得近, 我先會交畀佢地JA...
 
 
我地3個人, 叫左
小食拼盤 $98, 兩個人食會易分D既~
半份豬肋骨 $108, 份量適中, 略嫌肉質偏乾, 唔夠JUICY~

CARBONARA $86, Fair enough, 份量充足, 好夠料, 呢個價錢好抵食.
 
黑松露蘑菇PIZZA $122, 如果以美式黎講, 呢個係淡口D, 冇咁HEAVY, 同埋佢唔係美式厚底食完飽死左個D, 
佢係薄脆底, 岩我口味.但有進步空間. (喂, 其實我叫D野都係意式既... 唔似食緊美式BOR?! )
每枱都有兜糖果杯, 都幾開心.
 
有個小插曲:
 
 一上菜我就羅哂D杯緣子出黎影相用, 
店員好吹得咁吹埋一份, 重羅埋粒杯緣子出黎畀我影相.
然後...因為杯緣子既關係, 送左杯飲品畀我地呀!!!!! 
SECRET GARDEN, FREE SERVICE~
 
總括黎講, 呢度好岩打卡用, 
食物不過不失, 夠抵食.
店員都好NICE, 成晚重播住算UPDATE 既KPOP TIM~~~~
OK 家, 我地中意GA~~~說話我地都係一班識左十年既KPOP 飯黎~~ XD
 
Little Vegas
 
 
arrow
arrow

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()