唉... 我都唔想發放負能量, SO SAD! 短短一個月內, 病足一個月的同時,
兩度入急症!!!
去完東京返到屋企後, 轉頭就入左急症又訓左一晚....
真係咩MOOD都冇哂! =(
開心過後,又搞到屋企人! 我知道佢地唔會怨我, 但係我都好過意唔去...
都係衰多手, 食錯藥出事..

話說出發到東京第2天, 尿道炎發作... 好痛呀!!!! 半年前都試過, 當時就話自己點解唔帶返D藥黎..
係咁想去洗手間, 頂唔順時即CALL 日本朋友叫佢帶我去睇醫生!
但係日本朋友話本地人睇先OK, 外地人又冇保險好貴, 叫我去藥房買住藥先..
FINE, 去買左樽藥, 食到返香港係冇咁痛, 但自己知道重未好返.. 又由於我係星期六夜晚先到香港
即係SAT,SUN都冇醫生睇啦.. 返到屋企手多多羅返之前D藥食...點知..就出事..
明明之前食過...原來都可以藥物敏感...
食完粒藥, 4個字內即見唔餒, 喉嚨好痕, 全身都好痕..重全身出風難...發燒到101度!!!
即時入急症室...勁驚!! 平時連打針都會喊既人, 今次主動叫醫生打針,
抽血,照XRAY, 驗尿 靜脈注射咩都齊!!!!
訓左一晚退哂風難冇哂敏感先出院..嚇都嚇死呀真係!!
成晚都冇訓過, 因為急症室既觀察病房勁嘈!!!
隔一陣, 有D係自殺既人入黎, 唔肯留醫等明早見精神科! 隔一陣, 黎左件極品!!
口音唔正既亞媽畀人綁係床度, 原來佢係畀人報警用武器教女!! 因此又要見精神科!!
佢嘈左我成晚咯唔該. 係咁係度叫, 係咁話自己無辜, 叫姑娘解左佢...
頂..你嘈到咁, 我都知你係痴線啦!!!! 好幾次都好想搵野掉佢叫佢收聲!! 真係超DISTURB!!!!

.
arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()