哈哈~~~ 話說上年睇完FANTASTIC BABY後, 我成個人好似撞邪咁, 終於搵返自己!!!
一直都好GOTHIC/PUNK打扮, 只不過自己愈黎愈肥..好難再著落去......=___=

唯有只搞搞個頭.... 如果有留意我右上個ICON, 都見到上年5月去歐洲時個頭已有幾只色係度..
當時見到GD個頭, 心諗..又幾GOOD WOR! 唔水由髮根染起, 一黎唔水成日補色, 二黎唔怕傷到髮根...

咁我就決定要整呢只STYLE啦, 旦當然整我最愛既紫色啦.. 其實好耐以前都有整過, 旦以前資訊冇咁發達, 唔識自己上網搵原料...
(係呀.都講緊6,7年前岩岩出黎做野.XDDDDD 個時重未識淘寶TIM!!) 以前去SALON整一次, 我只係HIGHLIGHT幾條紫色咋, 一次就要$700喇.
重要3個星期返去補一次!!!!
依家太方便, 咩都可以自己SORUCE, 今次就畀我神推鬼X 到搵到UK一個染髮FORUM, 跟手SHIP 埋D COLOR過黎...都唔貴... 一盒100有找.
撈焗油可以補幾次, 只需要第一次出去SALON 漂頭, 之後就可以自己係屋企整喇!!!

先前個頭真係好正家.. 用左DIRECTIONS 既PLUM , FLAMAGO PINK同埋SPECIAL EFFECTS既ATOMIC PINK! D色好SHARP!  圖中見到有3層色, 因為底個層係漂左2次, SO個層最食色又最襟, 個層先係PLUM既原始色!
去到LONDON真係好HIGH, 我覺得自己溶入左呢個PUNK城市!! 哈哈!!!






就算之後FADE OUT都好好睇GA WOR!!!





最近漂全頭時...
話說ATOMIC PINK真係好強勁, 萬劫不復到漂都漂唔甩!!!



有冇少少GD STYLE? XDDDDD

完成之後...好似假髮= =
唉....都係2只色CONTRAST好D..


因此之後我又自己分色 想個TOP 深D ELSE好假,
... 可惜係唔可以用有雙氧奶既染髮劑,  用錯就會上唔到色, 又變左漂頸..T.T
最後係要出去佐敦即搵COLOR TREATMENT搞..(因為已冇可能再去UK網訂.同埋多左人買.. 郵費FIX左要掛號貴好多!!)


最後買左BASIC TONER 紫色一大支 500ML 先係120蚊.... 有排用..=__=
買左支BLUE BLACK 整TOP.點知唔上BLACK.只留左藍係度..SAD!!!
最後個頭變左藍紫....唉.......冇得救...

.
arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()