聽個名係咪覺得好深唔明呢?!
明明GEL甲,又分咩UV 又LED呢???
其實係以前D GEL甲既進化版, 可以用LED 既紫外光燈進行光療, 
時間快一倍!又可以自己卸除!! SO GOOD!
SO 我依家咩都係屋企DIY了..

成本都只係係出面做一次GEL甲既價錢咋...抵到爛呀!!!

第一次自己整, 以前出去整得多, 見得多都識要點做, SO..第一次整都好易上手..

1用豆腐瑰去光去油,
2上第一次GEL<如果上實色就用有色GEL喇., 我今次用左NUDE色做BASE, 旦其實呢..我以前出去整又係咁, 死揀爛揀揀完個BASE COLOR後, 其實咪又畀個閃粉遮哂.....咩都睇唔到..哂氣呀!)
3,照燈30秒啦, 定少少型就好.
4 可上閃粉或貼紙,再照燈定型,
5 補夠閃粉同貼紙就上到層GEL 整SMOOTH D,再照燈, 兩分鐘咩都搞掂哂.

SO最後我一對手一個鐘就整好, 當你上GEL 照燈DESIGN貼野..半個鐘一只手都好OK!我已唔係趕得趕命咁趕貨GA..
真係HEA住做...SO 真係好OK呀!!!!
 ,
睇下實物圖啦...注: 我冇延長GA, 全部都係真實長度..SO唔好問我,LED 既GEL 夠唔夠力做延長..我答你唔到呀!

上圖係尋晚既效果, 今日試左係咪真係可以REMOVE到, 就拆左尾指再做.
就變成....
又係紫色.XDDDD
.

VERY NICE!!!
係我要既野!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()