好勁好神奇呀!!!


第二次用喇, 寫多次用後感, 
我都係覺得好緊緻呀, 細望D毛孔真係細左, 唔怪得D人羅黎用係微針之後做啦~

先講下我本身係暗瘡底皮膚, 好易紅, 好易敏感同埋毛孔粗大,

先前覺得好神奇既產品係骨膠原粉,( 之後有時間再介紹!!!我已介紹左畀好多朋友! 用後都明顯覺得有改善!)

今次覺得好神奇既就係呢個CO2 MASK, 做完既感覺係好似出去做完機FACIAL咁, 好正呀!

先前講到一張MASK有好多功能,講到好多萬能咁, 對我黎講, 佢第一個最有效既係收緊皮膚同埋即時收毛孔(當然係短暫LAST幾日個只啦..如果用一張就收哂既...皮膚醫生收皮啦~) 保濕我又唔係好FEEL到, 可能我分唔到係緊定係乾.XDDD

睇黎我要入多D貨先得喇~~~~ 不過都幾貴~~~~~ 要搵下有冇門路訂貨先~
arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()