前一篇講到CO2 MASK時提起另一件都係好神奇好有功效既野, 就係呢個透明質酸及膠原蛋白粉喇~
以前我都有試過明治既膠原蛋白, 不過我只限飲特別味道, 始終唔敢飲原味, 因為網上好多CM都話原味好難入口, 咁特別味就唔係成日都買到, 只係試過連續飲3個月, 之後就斷左...不過諗返個3個月唔係有好明顯既改善!!

之後好巧合地畀我搵到呢只膠原蛋白, 佢有埋透明質酸成份, 感覺上抵D!!!

而事實上, 我飲左三個月, 無同朋友講過, 之後同一班比較少見面既朋友出黎食飯後,
佢地問我做左D咩 皮膚變好左, 我先諗到應該係因為呢個粉!! 咁我都覺得好抵...可以值得飲落去, 味道都唔差, 係venila 味黎, 易入口, 今日為止, 我開緊第6包, 即係第6個月start!!! 比起個個月畀幾千銀去做facial..我feel呢個300蚊有找一個月份量, 由內至外既食品會好d!!!



日本FINE 透明質酸及膠原蛋白 


【ファイン ヒアルロン&コラーゲンの規格成分】


 




















































 Nutrition Information 營養資料
 Servings Per Package / 本包裝所含食用分量數量 : 30
 Serving size / 食用分量 : 7g
 Energy 熱量 30 kcal (千卡路里)
 Protein 蛋白質 5.91g (克)
 Totao Fat 總脂肪 0.53g (克)
       - Saturated fat 飽和脂肪 0.247g (克)
      - Trans fat 反式脂肪 0g (克)
 Total Carbohydrates  總碳水化合物 0.31g (克)
        - Sugar 糖 0.308g (克)
 Sodium 鈉 22mg (毫克)
 Hyaluronic Acid 透明質酸  60mg (毫克)
 Collagen 膠原蛋白  5,250mg (毫克)
 Elastin 彈性硬蛋白肽  15mg (毫克)
 Pearl Coix Extract 意仁萃取物 450mg (毫克)
 Vitamin C 維生素C 100mg (毫克)
 Biotin 維生素H 45µg (毫微克)



arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()