close

你叫我點樣再去寫落去?!


有留言, 有問題既可以SEND EMAIL畀我


F4BIGYAN@YAHOO.COM.HK


有關韓庚既可以去我地既香港韓庚站---香港愛庚黎支持下!!


我地好歡迎每一位愛韓庚既朋友!


愛 好簡單, 單純地欣賞他, 支持他就可以了!!


剛剛我去左長沙參與快樂大本營既拍攝!


好多獨家圖將會係網站發布, 敬請留意喇~~


 



黎緊7月北京演唱會我都會去GA!


香港愛庚又係時候出動去支持韓庚喇!!!!


買左飛既大家想參與我地既應援OR想一齊表達對韓庚既支持就搵我啦~


我地要畀韓庚知道香港都有好多人支持佢GA!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()