決定去韓國走一轉..


告別之旅?


我想應該以後都不用一年去2次韓國了吧..
我要轉移陣地向BJ出發!!
不過..轉之前.我也要去玩一次!!!
雖然之前去了6次..=.=
(對呀!中E左庚之後..4年黎去左6次...T.T)
旦係唔好問我邊度好玩, 去邊度去..我次次去都係最熟係奧林匹克公園!!!
WKAKAKA! 去KR CAMP的!

今次我要好好咁玩返一轉!!!
同埋..最重要係....去影貼紙相!!
上次7月SSII 的痛!!! 差幾日既時間...我既庚貼紙相呀!
我要咀咀同抱抱丫唔該.XDDDDDDDD


WKAKAKA諗起都開心呀!好似...女女女緊庚咁款..XDDD唔理!!!
影完我重要貼返畀庚..死未.哼哼!睇住黎丫.

arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()