close

今日約左9點到HOTEL.....我地去到時, 得幾個飯,
旦明明我8點半前打畀CHORYING話有成廿幾個飯係度..
SUDDEN見到KIXY佢冇LALA畀個電話我聽話係CICI...我又HANG左機...咩事?!
佢話SJ 8點半出左車去中環上船去澳門! 另外有4只去AIRPORT走!
THX啦, 咁我地就一野坐TAXI去中港喇..
去到 CHORYING佢地唔去喇...咁我同ZO去啦...博一博唔理喇!!
我地坐9點半船去!
一HR後, 係出關前見到有3條粉皮, 自稱同佢地同船坐930黎 1030出.
咁我地咪等LOR..等多半粒 成11點啦 都冇料到,
再問下佢地, 佢地又話 SJ入左VIP我地見唔到係咪同船
跟住又話佢地出閘時睇哂D人都冇過係..
頂..咁好明顯你地唔係跟船啦ON膠!!!
痴線GA 人都癲呀!!之後我地咪話個度係有船去氹仔!頂 好明顯係去左個度..
我地一野博去威尼斯人啦.唔好煩, 即飛出去坐SHUTTLE啦咩事先!
E家咩都要靠自己喇!
去完威尼斯又係咁LOOK黎LOOK去...大到亞媽都唔認得!
之後又收到粉皮電話同我地講去左白石...
乜野白石呀大佬!馬安山咩.
之後先知原來係叫塔石..咁我地又LOOK返去搵TAXI 飛去啦!
係十字路口停左, 一落TAXI! WA!!! 13係我地面前!!
我畀佢嚇死左呀咩事!??!
跟住見到神童佢地...庚呀!! 我咪行去佢面前LOR.咩事呀!
D CODY見我地載哂超, 真係以為我地係遊客, GOOD左呀真係!
250 SCAN我地2個....好好笑LOR.我行到去庚面前.我想叫佢GA,
不過有CODY 幫佢整緊頭我費時叫喇... 旦原來佢都有望到我LOR...
佢實認到係我啦!!
跟住佢地成班都重係度影緊...上左去D斜路度..我地又兜黎兜去搵位ZIP!
MACAU FANS唔多..個度UNDER 40個度..
我地行黎行去..又畀我地ZIP到位畀SIWON影左我地2個相!!!! 個度得我地2條XDDD
不過好遠呀! 唔G佢有冇ZOOM埋黎呢.XDDD
SO當時我都唔G係SIWON黎.. SO一路跟住佢落去.. 行到去佢身邊我又拍左佢一下..
佢另過黎又HI哂我地....哈哈!!!真係多謝左..
不過個時唔G庚去左邊...唉!
佢地落埋去平台大廣場影, 我地又ZIP左去佢地後面睇住特赫海拍VCR,
我地係度CAM MAN後望佢地.. SO又係實見到我地既..
拍完我又叫少少特,佢又同我地SAY HI!!真係乖!
影完佢地就落返去CARPARK上車, 東海要去TOILET, 出完黎又HI哂大家..
出車時, 掉! 東海 係車上面除哂衫LOR, 旦又要拉開簾畀我地睇LOR..我都叫死左呀個下! XDDDDD

之後好明顯佢地係去食野...咁我地就識左3個MACAU飯一個叫NATALIE, 一齊行動,
  SJ都去左一間叫唔G咩軒度食野..我地就去左M記坐低食野先,
佢地聽聞下一站係大三巴..食完就去等下....
旦係餐聽等既又話重未見到佢地出車WOR! 旦3點幾喇WOR..唔會食咁耐係FA?
咁我地就係去博啦.不過又冇料到..
係大三巴度又識左另一個MACAU飯, 佢重勁 自己開車..咁我地就跟佢車喇!!!
真係好好彩有車JA 係MACAU好難搵TAXI~ 重何況追呢?!
咁之後我地就KEEP住同NATALIE 電聯,
佢又收到2個風,一個去氹仔市區, 一個去路環~咁我地又分頭行事啦..
之後先知係去左路環安德魯...(食葡TART!!! ) 咁又飛車去啦!
去到又影野..分左2批., SIWON係多人個批,...我又ZIP左入去庚個 4件度睇佢影野.
唔出SEND唔叫啦!DRY睇! 埋唔到身都好幸福!!
中間庚係度玩狗......見到小朋友行過又好大動作咁讓小朋友行先!!!
之後出返去大街又影左少少相, 咁呢個時候又見到佢地架大巴出左黎!
咁我地就叫有車既MACAU飯去開車黎兜喇...
去到, WKAKKA我地係車入面都起哂牌,毛巾! 佢地見到都O左咀啦!
黎到MACAU都可以跟車?!?! XDDDDD
我係車入面大叫HANGENG XDDDD佢聽到啦梗係!HI左我!
又HIGH左啦呢下!XDDDD
跟住佢地上車LU.....一路跟係轉彎位我見到神童望後LOR...
你望我..我都係舉庚GA JA BOR...@@
一路跟, 跟到去碼頭啦 5點8,我地即買左6點既豪華位!
點G..佢地坐6點半!!頂 又買過!!!!
佢地直入LOR.唔水過關既..
我地排勁長勁耐呀掉!!入到去..即見到佢地係VIP啦..庚企左係身,
我又衝埋去.XDDDD
一野叫佢..
我: 韓庚, 我找你找得好辛苦!!!
庚: 呀, 你也今天回去呀? (問黎做咩呀..明跟你GA LA...)
ZO: 是啊....
之後我唔記得我講左D咩..其實我連佢同我講野我都唔G..
我又HANG左XDDDDD
D經理人又走過黎唔畀我地傾LU..
咁我地即羅張VIP出黎衝入去VIP度..超 ONLY你地買得起咩..哼哼
咁我地坐左係SIWON個排隔3個位, 庚係我後面啦..
我地一坐落, 承煥即過黎坐係ZO隔離夾住, 驚我地擒SIWON咩..XDDD
SORRY呀 我係冷靜飯, 又唔係未見過, 我唔會發癲GA 傻佬!
之後放人上船,我地行先啦, 佢地9只跟住我地尾...
中間經理人唔畀佢地行得咁快, 旦我FEEL到佢地好想同我地同SPEED LOR!
13一個行得好快, 因為佢自己睇住PMP 聽住野, 冇理其他人..
經理人一度叫佢慢D.旦13冇理佢..
一路行一路玩,成班人好鬼嘈, 又係癲既!!
中間又到大頭行前左..同我地平排..旦SORRY呀..我畀唔到反應你....
佢應該係想我地HI佢LOR....佢冇聽野GA XDDDD
臨上船個殺那, SIWON一路係度扮D 機械人SEND係度同唔G 250定東海玩緊..
我好想問SIWON你係咪痴左XDDDD
係咁扮D唔 開熗定唔G咩SEND黎GA!唔記得喇..總之好傻啦佢!
上到船 我地 佢地係樓梯既右邊, 我地坐左邊第一排
初時大頭坐左邊第一排.之後可能經理人唔想我地望到佢...SO掉左佢去後面
變成
250 10 大頭
麗旭 東海 神童
特 庚 圭
咁樣坐...
坐定左 特就起身拍DV, 拍完佢地又拍我地!!!! 我地梗係要HI少少啦~哈哈~
坐船途中, 旭有自己行出黎係我地前面度問STAFF羅野飲,
旭望住我地, 我食緊杯面畀唔到反應佢, 即時遮面LOR要...好在唔係庚行出黎JA!
我唔要畀你見到我食緊野既樣XDDDDDD
之後經理人行埋出黎遮住佢, 點呀..又怕我起身朴埋去呀?!XDDD唔會LOR唔該!
你估我未見過咩XDDDD

之後佢地都開始訓...庚同特訓死左....唉 你地真係辛苦哂...
到落船時, 我地梗係又要行頭位啦...畀佢又直通關點算!
一路行一路出電梯,我又講住電話, 對眼唔G放去邊, 大頭望左我地我又唔G XDDD
畀唔到反應XDDDD佢應該好恨我地HI佢..唉~
我地過完E道, 係佢地面前旦埋佢地過關....庚過得真係慢..唔好為難佢好嗎?!
特過完關係度娛賓啦, 兩度MOON WALK....旦佢係著住HOTEL TART出黎既SLIPPER黎WALK..OK啦!XDDDD
到庚過完關行出黎, WAAAAAA我先望到佢成個LOOK!
我頂, 白衫, 牛記 著長BOOT, 腰圍左件蓋色格仔恤, 掉 完來係咁型!!
呀..型死左呀真係!!!!! 我唔G講左幾多句好型喇~
如果你識聽CATONESE既話, 你會會飄飄然呢.XDDD
庚真係正死左呀點算!!XDDD
等齊人過哂關, 庚行頭要扮大佬,又戴返副超先~
OK 啦 你扮得起XDDD
佢地行到門口位置, 我衝埋庚度喇...
我: 韓庚, 我明天不追了, 你辛苦了, 你要小心點
庚: 辛苦了
WKAKA我近睇見到佢副超係WESTWOOD黎GA XDDD我中E YEAH~
之後我地就握左手BYE BYE喇~ 之後佢握埋ZO LOR~
咁岩呢個時候經理人就行埋去庚度,帶佢出去LU~
好完滿呀真係!!!
佢地出左3件, 我地就跟住佢出啦.. 我地跟住海出黎, SIWON係地我後面.哈哈~
唔理啦 冇反應喇....HANG哂...
完滿左啦真係..
好幸福又好幸運!!!
多謝哂!!!
我真係會愛死韓庚!!!你太好喇真係!!!




 

arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()