close
今日請左假去羅con飛...
好緊張, 因為我地知道block a既飛唔夠, 而佢地又話會用先到先得既形式黎分飛..如果我全部60張變哂BLK B點算?!?!
嚇到我成個wk都精神緊張胃痛肚痛咩都齊!!! (去睇dr重話我腸胃炎lor...好明顯唔搞d飛就冇哂事.....係因為我緊張得滯腸抽筋 ><)
一早 0830 就朴去bank排隊喇.......重早過自己返工.....
都bank開門時....第一個衝入去..點g 條女慢手慢腳..整好哂已係0903...
唉...真係灰哂呀當時!!!
由於我地都未sure主辦會唔會畀哂block a既飛畀我地..咁我地又見入左$都冇咩做...
不如入megabox tom lee 睇下開賣既位係點啦..
入到去.又排左半粒鐘, 去到問冇哂a區都知咩事....真係thanks god!

之後出返kln bay食早餐, 1030...telford既tomlee 重打緊蛇餅! megabox都係得廿人到ja!
telford真係爆多人..個度around 50人都啦真係有!

之後就要到5點先去會展羅飛, 因為sjhk個面幫手分飛,佢地真係辛苦, 要幫18個壇分哂d飛..我地要等到 晚上7點半先有飛羅..
期間收到料話 庚今晚到hk!!!真係殺我一個措手不及!
旦我唔可以就咁咩都冇殺入airport..只好 7點半趕返屋企羅牌再飛入airport啦..
庚10點機landing..我真係10點入到airport.幾驚佢班機快左!!!好在!我真係有運!
由羅飛個刻羅到我最想要既a3 開始!!!我既幸運之神就黎左啦!
入到去搵返丁丁,kath佢地, d fans係哂gate a, 旦講明佢地今次 秘密來港..應該唔會咁揚啦~
因此我地真係博一博..去b個度等啦!!!分頭行事唔水走左都冇人知!!!!
咁又好好彩地, around 11點啦...出黎啦!!!
一野開牌飛去庚度啦!!!呀呀呀呀!真係開心死左...
因為真係冇人過黎, 我一路行一路mark實庚.
只係中間有一殺那畀另一個飯同佢講左野..
ok啦....我都未諗到同佢講咩喇...一路行一路問佢..
我: 你去唔去迪士尼呀?
庚:. 什麼?
我: 迪士尼樂園呀? 米老鼠!
庚: 什麼? (當時我係佢右邊, 佢右邊冇塞耳聽歌, 旦左邊塞左..佢呢時除左左邊聽我講野.)
我: disney land呀!!!!
庚: 哦!!!! 迪~士~尼~!!!!!! (頂 原來係我國語讀錯音!!我lor左.....)
我好無奈咁..完結左呢個話題......
我: 你認唔認得我呀
庚: (望下我個牌) 呀..認得.我在日本見到..
我: (開心死左....唔g發生緊咩事......@@").
跟住就畀另一個fans zip左同佢講野喇..我重hang緊機!)
見到個個飯同佢握手,我先記得伸手畀佢, 又握埋一份..哈哈~
跟住我又問佢...
我: sjm 9月come back嗎? (明知故問...不過都係要搵s野keep住講 唔理!!)
庚: 是啊!
我: 辛苦了!!
之後行到去電梯位..我猶豫左跟唔跟 因為我地要上車...搵返大家 大家都跟落去.咁又落去...
旦去唔返庚度啦..咁個時見到siwon就同佢講少少
個時 kath用韓文 問緊siwon 黎hk做咩
siwon另返轉頭搵kath黎ans佢黎影相!!真係好好人..佢會望住人黎ans ga!
我個時又行左去佢既左手邊, 又係咁用國語問佢野...
我: 上山頂嗎, 去玩嗎, 又來hk 開始嗎...
siwon用eng ans我ga!不過我都唔記得佢exactly講咩喇...因為係聽佢repsonse既同時我又要諗下一句..係咁既情況下..真係hang哂 唔記得哂!!!
咁佢地就上左大巴喇...我地就即上車..旦佢地好慢都未出車..慢慢搞..

之後跟到去州際....真係...升左呢.....成班住州際!!!!!!!痴線!!!
等左陣又聽聞尋日到個幾件 希強飯兔去左老蘭, 又飛落去啦..
去到 周圍搵..尋寶呀真係...行左好多圈都唔見, 見到有韓國旅客問佢地啦
佢地話30mins前見到kangin同heechul影緊相..天呀!!!點解同佢緣慳一面?!
最後係中環兜下兜下咁 兜到點幾冇野就返州際...等到2點幾先走....
今日個司機好差, 超唔中e!!!! ><






arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()