接上090803 東京熱辣辣六日五夜之旅 day5

黎到最後一日喇~ 最後一日忙緊執野.唔記得影下有幾亂..
放埋係day4 影既混亂情況先~去片!



哈哈~人都癲呀!成地都係野....d被...太厚..我地叫hotel畀2張毯我地....
最後佢落在地上!

落雨都冇位浪遮...@@"


我地連日黎既水樽陣~

好喇..metropolitan既checkout time係11am...我地checkout哂
就出發去涉谷, 去排美登利~
umm好奇怪ga, 睇人地既遊記, 講到樣樣都要排好耐先食到..
umm我又feel接受到bo~唔係太耐 都係45mins 內就到我地~

我地係hk食dinner 都要旦位ga la..個間野唔水旦位既話,
即係話你可以走喇..唔水去呢間..好極有限..
可能我都係慣左排隊, not feeling bad~


我地叫左set lunch... 岩岩好~
先黎前菜, 蒸旦


呢個係另叫ga~ 賣飛佛! yeah!

上菜喇~ 我地都食得好快下..同場既日本人,
佢地應該係將我地飲茶文化套入食sushi度..
我地係酒樓嘆報紙 慢慢食 佢地都係嘆sushi ga!!!


食飽飽後, 我地去上野買手信..
umm黎第3次東京我都係第一次黎上野..哈哈~
因為之前次次都排住shopping冇時間xddd今次終於去得啦~

ohhh佢話緊我不忍口..sorry sorry~ 太多美食, 我真係忍唔到~ :p


呢ja係上野買既手信...其實..係hotel checkout時...
佢地羅左個磅出黎..畀有需要既人用..
我都好需要咁上過下我既luggage...well.. 24.9kg...
but.我都係照買xdddddd又買左下面d野...
暇多入airport先掉rubiish啦~

行完又返池袋hae..
終於返去食到 500yen 4球既哈根大師!!!!!!!! 呵呵~抵爆呢~

.
又去買左d飯團食~係畀佢個黑毛和牛吸引左啦..
不過..唔掂lor :(



又去網吧, 不過呢間唔掂慢到嘔..唉..
一上網..咪又知道hk打風kor..
我地坐2045機返hk.... hk話macau7pm會排8號風球
我頂!我好驚呀!!!! 可唔可以唔上飛機?!?!??!?!
一路驚一路入airport....池袋入羽田, 都幾塞下....係新宿就快到爆!
係車上係咁話不如叫佢唔好飛, 又不如係北京放我落去..旦我可以去睇oppo show.又唔mind飛去seoul先ga! 重有野未買夠~xddd
係咁估..旦係去到 咪又係飛左... 成程都冇提過hk 8號呀!!!!!
真係畀佢嚇死喇好在氣流唔係好勁..
不過返到黎都幾麻煩啦 call taxi都麻煩d..
司機肯入黎都算係咁啦... 冒住生命危險呢~~~

話咁快.咁又完成左6日既東京之旅喇~
遺憾係去唔到三鷹同埋 錯覺館!!! ><
下年再去玩過喇~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()