close

唔經唔覺咁就4年喇........suju出道4年...
我中e左3年半....
得係由希澈愛上sj....睇full house..
不良入面既金毛男......
再因為幸福愛上韓庚到e家!!!!!!!

係呢3年半入面.....由一次都未去過KR既我...
去到半年一次........一個好憎泰國熱天氣既人都因為佢地而去THAI..
亦因為佢地令到我冇哂積蓄XDDDDD
有人會話我長唔大, 唔識諗, 未訓醒..
其實都只係一種令自己開心既事......
好似ZO話DRY..
我地係同一般人尋找快樂既方法唔同者..我覺得值就係啦~
總好過去吸毒黎尋開心丫~
我知道自己係度做緊乜就係啦~


 suju要加油呀!!!!
繼續令我每年既1106都有野寫!!!!!!!!! suju fighting!!!!!!




arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()