close

就係佢地喇...5為一體既SS501!


以前....真係以前喇..係未中E SJ前..我係TS黎GA!哈哈~~講緊既係05,06年既事..
個時係因為睇一個 "謝謝你叫醒我" 既節目識佢地..好搞笑LOR又係..
我中ED 夠真又唔擺款既星.... 個時...我都好想飛去KR睇佢地..
不過冇FD 中E又唔太識狀況...除住去唔成對佢地既愛又減少左..
再加上SJ既出現..就更加...哈哈~
間中都重有聽返佢地D歌既...唔錯唔錯...
不過我就冇睇花男喇....睇左幾集竟冇動力追落去...
唔中E佢改哂D名LOR......STORY又知道哂..重點追?!

好奇怪地..SUDDEN多左人中E既野..我就會變得反感..
(好在呢樣野冇係我男人身上發生XDDDD)
OK..友廢話唔講..好似OUT哂TOPIC咁..
SS501 之前係HK 開完FAN MEET後..E家終於黎開CONCERT喇~
12月12日SAT..( SJ係南京開緊CON呀喂, 唔水擔心撞M黎XDDDD)
有興趣既朋友快D去買飛啦~~~~~



http://www.aegticketing.com/SS501-2009/tc/main.asp 

ONLINE 訂飛.. 注意要12月頭先出飛WOR!


arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()