close

1029 到HK...冇去接機只係收消息..
1030....去挪亞方舟聽音樂會..私人活動..

原來...全部人都話佢係去31既FUNCTION.....我地好辛苦咁羅到30晚既飛..
冇理由花左人地既心血..SO都係入去睇..都博佢一場黎到去睇下啦..
點G.....咪又死好命..畀我見到SIWON LOR!
個show開左時.我地都冇期望會見到ga la.....around 8點開show
一路都係唱聖詩..都幾悶又支力......跟住我想去toliet...去完諗住不如行去台前望望啦.
望下後台個d位會會有佢既身影....望左好耐都冇....
點g..對眼收返個focus時...望返近野....頂!!!!!!!
佢原來企左係我前面lor咩事?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!? 天呀!!!!!!!!!!!嚇死我咩?!?
佢一路都抱住個妹妹仔係咁玩..係咁影相.....同jeason ma一齊....
有3條女同佢一齊影相.佢地係識既...


之後我去問佢tmr會會黎...可唔可以影相..佢唔ans我前面旦同我講唔影得lor..
OK啦咁...完結!

中間...發生左好多事...有好多唔開心同不幸既事...
今次好辛苦..唉.......



 1031...都係挪亞方舟
今日冇上台.......last mins 羅到飛......入到去..welll
一開波就話唔畀影相....anyway 最後佢都冇上台..係台下自high only..
完左show去airport....wa!都有5x人圍佢....
大家......好似癲左咁..唔畀siwon走.........係度...兜圈.....hahhaa
我..錯左.....set錯mode..d相...冇哂-.- shit!
影左百幾張半身相!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!冇哂左喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!天呀!



arrow
arrow
    全站熱搜

    f4bigyan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()